اس ام اس عاشقانه احساسی 94
نوشته شده توسط : محسن

جملات و اس ام اس عاشقانه احساسی 94

جملات و اس ام اس عاشقانه احساسی 94

به مادر قول داده بود برمی گردد
چشم مادر که به استــخوان های بی جمجمه افتاد
لبخند تلخی زد و گفت:بچم سرش میرفت اما قولش نمی رفت

اس ام اس عاشقانه احساسی

چه ســخت است نبودنت در کنارم
خیلی سخت
از اینکه بدون تو باید روز را شب کنم وشب را روز
تمام لحظه هایم شده خاطرات باتو بودن
خاطراتی که تو رویا باهم بوده ایم

اس ام اس عاشقانه احساسی

دســت من بود روزای بارونی رو حکومت نظامی اعلام می کردم
هیشکی حق نداشت پاشو از خونه ش بذاره بیرون الا عاشقای دل سوخته

اس ام اس عاشقانه احساسی

از پاییز
مهــرش برای تو
برگ ریزش برای من
پاییز مبارک

اس ام اس عاشقانه احساسی

به هرکــس دل سپردم بی وفا شد
چون پابندش شدم از من جدا شد
نمیدانم از اول بی وفا بود
یا که من نازش را کشیدم بی وفا شد

اس ام اس عاشقانه احساسی

عمر ما عاقــبت ای دوست بسر خواهد رسید
باد پاییز ندانی بی خبر خواهد رسید
گل نباشیم اگر گلشن چو خارستان کنیم
بعد ما خار فراوان به ثمر خواهد رسید

اس ام اس عاشقانه





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: